Autor
| Wiadomość
|
|
Wysłany: Czw 15:36, 01 Wrz 2005 Temat postu: |
|
No i tak 3maj ja tez lubie mu nie skącze z tym nigdy przyznam gra wciąga jak holera poprostu uzaleznia. |
|
|
|
Wysłany: Pon 15:48, 29 Sie 2005 Temat postu: |
|
Poprostu lubie mu bede niedługo dołaczał kolejne informacje |
|
|
|
Wysłany: Pią 20:38, 19 Sie 2005 Temat postu: |
|
NO Jogurt dobra robota:] Widać że sie na tym znasz..:]
______________
Moderator
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:31, 19 Sie 2005 Temat postu: |
|
Widze ,że lubisz Pomagac he |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:07, 19 Sie 2005 Temat postu: BLes bug |
|
Jeśli chcesz by na twoim serwerze był tzw. "Bless Bug" otwórz za pomocą jakiegoś programu plik od sklepu w którym ma znajdować się BB.Wstaw do sklepu "Blessa" ale jako "Wytrzymałość" (Durability) ustaw na 255! Od teraz jak ktoś kupi takiego blessa np: za 5kk to sprzeda go za 200kk! (k = tysiąć , kk = milion)
UWAGA! Blessowanie Blessem z Duratybility 255 nie przynosi skotkow ubocznych.Natomist blesowanie jakiegoś itemu ktory ma duratybility 255 daje takie efekty że wytrzymałość itemu spada do 1 i niemożna go naprawić dopuki nieprzelogujesz się.
Aby przekonać się zrób test.Wrzuc do sklepu dwa takie same itemy i blesa, wrzuc np guardian armoz z duratybility 0 i 255 kup po sztuce i kazdy z nich podkrec do 6 blesami i zobacz ich duratybility po tej czynności |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:06, 19 Sie 2005 Temat postu: konfiguracja NPC |
|
Aby z edytowac npc czyli przestawić je na inne miejsce lub obrucić musicie konfigurować to w pliku
MonsterSetBase który znajduje się w D:\muserver\data\MonsterSetBase.txt
no więc tak:
150 6 -1 80 60 2
150 - Indeks potworka
6 - Numer świata
-1 - Rodzaj ruchu (-1 losowo, 10,20,30 jak strażnik)
80 60 - Wspólrzędne
2 - Kierunek w który będze zwrócona twarz (przy potworkach nie ma znaczenia gdyż one ruszają się). |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:04, 19 Sie 2005 Temat postu: Boxy |
|
1.Jeżeli nie odpowiada nam drop z bok’ów(np. leci sama kasa albo co 50 bok wypada marny item) to zmieniamy to w pliku D:\Muserver\data\commonserver.cfg. Odnajdujemy linijki:
EledoradoGoldGoblenRegenTime = 120 i wartość 120 zmieniamy na 200 potem robimy to samo z następującymi linijkami:
EledoradoTitanRegenTime = 120
EledoradoGoldDerconRegenTime = 120
EledoradoDevilLizardKingRegenTime = 120
EledoradoDevilTantarosRegenTime = 120
2.Żeby zmienić itemki, które mają wypadać z bok’ów to najlepiej użyć programu MuBagShopEditor lub ewentualnie zrobić to samemu w plikach D:\Muserver\data\eventitembag(pliki eventitembag od 0 do 12) Tam wklejamy odpowiednie kody itemków i ustawiamy ich wartości(luck, opcja itp).
To są pliki odpowiadające box’om:
eventitembag.txt = box lof luck , box of heaven
eventitembag2.txt = skeleton king
eventitembag3.txt = prawdopodobnie Red Dragon
eventitembag4.txt = star of chrismtas
eventitembag5.txt = Firecracker , Heart of love
eventitembag6.txt = Gold Medal
eventitembag7.txt = Silver Metal
eventitembag8.txt = +1 Kundun
eventitembag9.txt = +2 Kundun
eventitembag10.txt = +3 Kundun
eventitembag11.txt = +4 Kundun
eventitembag12.txt = +5 Kundun |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:03, 19 Sie 2005 Temat postu: Bugi! jak je usunać! |
|
1. Potion Bug:
Otwieramy hexeditor i szukamy
c7459400004040
i zamieniamy na
90909090909090
2. Party Zen Bug:
Znow otwieramy hexeditor i wyszukujemy (ignorujcie 00068xxx, to adres kodu hexowego)
000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 5F 5E 5B 8B ; .???.???_^[?
000680e0h: E5 5D C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
000680f0h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
00068100h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
I zamieniamy je na:
000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 8B 4D 0C 33 ; .???.????.3
000680e0h: C0 8A 41 5C 83 F8 02 75 20 8B 91 94 00 00 00 89 ; ?A\?.u ??..?
000680f0h: 55 F8 DB 45 F8 D8 0D 74 36 51 00 E8 40 54 03 00 ; U?E?.t6Q.?T..
00068100h: 8B 4D 0C 89 81 94 00 00 00 5F 5E 5B 8B E5 5D C3 ; ?.??.._^[?] |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:02, 19 Sie 2005 Temat postu: Stadium |
|
Aby mieć na swoim serwerze "Stadium" trzeba poświęcić "Arene".Wchodzimy do pliku "D:Muserver:data:gate.txt" i otwieramy go za pomocą "Notatnika".Teraz szukamy:
50 0 6 72 140 73 181 0 0 0 // Ă౸ °ć±âŔĺ ŔÔ±¸
51 0 6 59 153 59 153 0 0 0 // Red team Á¤·Ä ŔĺźŇ
52 0 6 59 164 59 165 0 0 0 // blue team Á¤·É ŔĺźŇ
i zmieniamy to na:
50 0 6 62 121 62 118 0 0 0 // Ă౸ °ć±âŔĺ ŔÔ±¸
51 0 6 59 153 59 153 0 0 0 // Red team Á¤·Ä ŔĺźŇ
52 0 6 59 164 59 165 0 0 0 // blue team Á¤·É ŔĺźŇ
Ggy to zrobiliśmy zapisujemy zmiany!
Od teraz gdy ktoś na serwerze (powyżej 255 lvl) wpisze /move stadium (na niektórych serwerach jest /warp) zostanie przeniesiony na "Stadium".Aby dodać jakieś potworki na "Stadium" otwieramy plik "D:Muserver:data:MonsterSetBase.txt" i zjeżdżamy na sam dół pliku.Po ostatnim "end" robimy dwie linijki przerwy.Potem wpisujemy:
// Stadium spoty
1
tu kody
end
Po liczbie "1" wpisujemu kod jaki mob ma gdzie stać.Jeżeli niechcesz się w to bawić to tu masz już gotowe Moby na "Stadium":
// Stadium spoty
1
//klatka 1
129 6 30 64 70 70 77 -1 10 // Spirit Knight
128 6 30 63 70 70 76 -1 10 // Spirit Beast
127 6 30 62 70 70 75 -1 10 // Elite Orc
//klatka2
67 6 30 44 71 50 78 -1 15 // Metal Barlog
69 6 30 43 79 51 86 -1 15 //Alquamos
//klatka3
66 6 30 44 53 51 60 -1 25 //Cursed King
//klatka4
61 6 30 44 35 51 42 -1 25 //Vim Knight
//klatka5
63 6 30 25 88 33 95 -1 25 //Deathvimknight
//klatka6
59 6 30 26 71 33 78 -1 25 //Zaikan
//klatka7
130 6 30 25 53 33 60 -1 25 //Spirit Sorcerer
//klatka8
73 6 30 26 35 33 42 -1 25 //Drakan
//klatka9
75 6 30 8 88 14 95 -1 25 //Giant Drakan
//klatka10
77 6 30 8 71 14 78 -1 25 //Dark Phoenix
//klatka11
72 6 30 9 54 14 60 -1 25 //Phantom Knight
//klatka 12
74 6 30 9 36 14 42 -1 25 //Alpha Crust
//poza klatkami
77 6 10 6 4 16 13 -1 15 //Dark Phoenix
75 6 10 23 3 35 11 -1 15 //Giant Drakan
130 6 10 47 4 58 14 -1 15 //Spirit Sorcerer
72 6 10 77 9 92 19 -1 10 //Phantom Knight
75 6 10 77 8 92 18 -1 5 //Giant Drakan
73 6 10 77 7 92 17 -1 8 //Drakan
112 6 10 81 42 98 68 -1 8 //Spirit Sorcerer
111 6 10 81 43 97 68 -1 8 // Spirit Knight
99 6 10 80 43 98 67 -1 8 // Spirit Beast
98 6 10 80 42 99 68 -1 8 // Elite Orc
112 6 10 83 90 100 105 -1 8 //Spirit Sorcerer
111 6 10 82 90 101 105 -1 8 // Spirit Knight
99 6 10 83 89 100 104 -1 8 // Spirit Beast
98 6 10 82 89 101 104 -1 8 // Elite Orc
95 6 10 85 105 100 118 -1 8 //Spirit Sorcerer
94 6 10 85 104 101 118 -1 8 // Spirit Knight
93 6 10 85 106 100 117 -1 8 // Spirit Beast
92 6 10 84 105 101 117 -1 8 // Elite Orc
89 6 10 56 109 68 116 -1 8 //Spirit Sorcerer
88 6 10 55 109 67 116 -1 8 // Spirit Knight
87 6 10 56 108 68 115 -1 8 // Spirit Beast
86 6 10 55 108 67 115 -1 8 // Elite Orc
34 6 10 31 109 43 118 -1 3 //Cursed Wizard
39 6 10 31 108 43 117 -1 3 // Poison Shadow
41 6 10 30 109 42 118 -1 3 // Death Cow
40 6 10 32 109 44 118 -1 3 // Death Knight
52 6 10 30 108 42 117 -1 3 //Silver Valyrie
60 6 10 31 107 44 117 -1 3 // Bloody Wolf
84 6 10 31 110 41 119 -1 3 // Orc Warrior
85 6 10 32 108 41 118 -1 3 // Orc Archer
end |
|
|
|
Wysłany: Pią 13:00, 19 Sie 2005 Temat postu: Procent pralki |
|
Otwórz "gameserwer.exe" HexEditorem i wybierz co chcesz zmienić:
1)Robienie skrzydał 2 lvl:
a)Poszukaj: 83BA800C00005A
i zmień to na: 83BA800C000001
b)Poszukaj: C780800C00005A
i zmień to na: C780800C000062
(Teraz gracze robiący skrzydła będą mieli 98% szans że wyjdą im wingi 2 lvl.Jeśli chcemy mieć 100% zmień 62 na 64)
2)Zmiana % robienia itemów +10 i +11
a)Szukamy: 750F8B4D08C781800C000032 i EB0D8B5508C782800C00002D .
Ostatnie 2 cyfry 32 i 3D znaczą 50% (kiedy robisz +10) i 45% (kiedy w gore/do gory cos idzie+11) wiec wszystko zalezy od ciebie. zmien na co tylko chcesz.Teraz ustawione jest że gdy robimy ++10 mamy 50% ,a gdy +11 mamy 45%
------------------------
Gotowe wartości:
3C - to 60%
46 - to 70 %
50 - to 80%
5A - to 90%
63 - to 99 %
64 - to 100 % |
|
|
|
Wysłany: Pią 12:59, 19 Sie 2005 Temat postu: Auto reset |
|
1.Wchodzimy w : Start -> Programy -> Microsoft SQL Server -> Enterprise Manager .Gdy już włączymy "Enterprise Manager" Rozwijamy liste.Gdy już ją rozwiniemy rozwijamy liste "Magnament" rozwijamy następną liste ( ) "SQL Server Agent".
Teraz klikamy PPM na "Job" i klikamy "New Job"
2.Teraz pojawi nam się okienko.Jako "Neme" wpisujemy "autoreset" i klikamy w zakładke "Steps"
3.Gdy już to zrobiliśmy klikamy na "New".W okienku które nam się pojawi jako "Step Name" wpisujemy "autoreset",w "Destabes"
wybieramy "MuOnline" a w pole "Command" wpisujemy polecenie :
UPDATE Character
SET experience = ('0') , CLevel = ('1')
WHERE Clevel>349
(349 - to jest level po którego przekroczeniu zrobi się "AutoReset".Jeżeli na serwerze mamy np: 1000 lvl a chcemy żeby "AutoReset" był na 800 lvl zamiast 349 wpisujemy 799)
(SET experience = ('0') to oznacza ile pkt do rozdania dostajemy po każdym resecie.Jeśli ustawimy "0" gracz nie dostenie żadnych punktów za reset)
Teraz klikamy "OK"
4.Teraz przechodzimy do zakładki "Schedules" klikamy na "New Schedules".W oknie które się nam pojawi jako "Name" wpisujemy "Autoreset",gdy już to zrobimy klikamy na "Change".
Teraz wybieramy co ile będzie sprawdzane czy ktoś przekroczył dany lvl.Wybrać to możemy w "Occurs" .Najlepiej jak klikniemy na "Daily" i wybierzemy "1".
Teraz w "Daily frequency" wybieramy "Occus every: 1 minute(s).
W "Duration" wybieramy "No end date" i klikamy "OK"
Teraz gdy ktoś przekroczy dany lvl i gdy wyjdzie z gry na 1min zostanie zresetowany lvl jego postaci do 1 lvl.Za reset nie otrzymamy żadnych pkt do rozdania!
Ale ... żeby AutoReset działał musimy kliknąć swa razy na ikonke "SQL'a"
Gdy już to zrobimy z listy "Services" wybieramy "SQL Server Agent" i klikamy na Strzałkę aby włączyć.Teraz za każdym razem gdy będziecie chciali aby "AutoReset" działał robicie powyższą instrukcję (ale nie wszystko tylko to ostatnie że trzeba kliknąć dwa razy na ikonke "SQL'a ...")
To już wszystko! Teraz na waszym serwerze będzie działał "AutoReset" |
|
|
|
Wysłany: Pią 12:57, 19 Sie 2005 Temat postu: 1000 lvl max |
|
Jeżeli niepasuje Ci że u ciebie na serwerze można mieć max 350,to zrób 1000lvl.Jak? A tak:
Za pomocą programu "HexEditor" otwieramy "GameSerwer.exe"
Szukamy:
83 7D 08 01 7C 09 81 7D 08 5E 01
Zamieniamy na
83 7D 08 01 7C 09 81 7D 08 E8 03
Szukamy:
81 F9 5E 01 00
Zamieniamy na
81 F9 E8 03 00
Szukamy:
81 7D F0 5E 01
Zamieniamy na
81 7D F0 E8 03
Szukamy:
3D 5E 01 00 00
Zamieniamy na
3D E8 03 00 00
Szukamy:
4D EC 69 C9 E8 03 00 00
Zamieniamy na
4D EC 69 C9 6E 00 00 00 3D E8 03 00 00
Szukamy:
4D EC 69 C9 E8 03 00 00
Zamieniamy na
4D EC 69 C9 6E 00 00 00
Teraz zapisujemy zmiany i na naszym serwerze mamy max 1000 lvl |
|
|
|
Wysłany: Pią 12:55, 19 Sie 2005 Temat postu: Dodatki do serwera |
|
Procent jaweli
1)Najpierw otrórz "gameserver.exe" HexEditorem
2) Dla Jewel of Life :
Poszukaj: 83 7D FC 32
Zmień 32 na 0
3) Dla Soula :
Poszukaj: 83 7D FC 46
Zmień 46 na 0
4)Dla Blessa:
Poszukaj: 83 7D FC 37
Zmień 37 na 0 |
|
|